کلینیک پوست و مو هلیا

کلینیک پوست و مو هلیا یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست و مو در کشور عزیزمان ایران می باشد که با مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان ، در زمینه خدمات زیبایی از قبیل کاشت مو ، کاشت ابرو ، تزریق چربی ، لیپوماتیک ، تزریق ژل ، بوتاکس و … فعالیت می نماید .

کلینیک پوست و مو هلیا

کلینیک پوست و مو هلیا یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست و مو در کشور عزیزمان ایران می باشد که با مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان ، در زمینه خدمات زیبایی از قبیل کاشت مو ، کاشت ابرو ، تزریق چربی ، لیپوماتیک ، تزریق ژل ، بوتاکس و … فعالیت می نماید .

پیوندمو به روش dhi چگونه انجام می شود

DHI چیست؟

بیش از 85 درصد مردان در 50 سالگی موهای کم پشت دارند. بیش از 50 درصد زنان نیز در طول زندگی خود میزان قابل توجهی از ریزش مو را تجربه خواهند کرد.

انواع مختلفی از جراحی های کاشت مو برای کمک به رشد مجدد موهای از دست رفته ایجاد شده است. پیوند واحد فولیکولی (FUT) و استخراج واحد فولیکولی (FUE) دو روش رایج هستند. در طول FUT ، یک جراح یک نوار از پشت پوست سر شما را برش می دهد و فولیکول های جداگانه مو را استخراج می کند. در طی FUE ، یک جراح فولیکول ها را مستقیماً از پوست سر شما خارج می کند. در هر دو عمل جراحی ، فولیکول ها در قسمت های طاس سر شما کاشته می شوند.

کاشت مستقیم مو (DHI) اصلاح روش FUE است که توسط شرکت DHI Global Medical Group ایجاد شده است.

در FUE ، یک جراح قبل از کاشت فولیکول های مو ، به صورت دستی کانال های پوست سر شما را برش می دهد. در طول DHI ، آنها از یک ابزار قلم شکل ویژه استفاده می کنند که می تواند هر دو را همزمان انجام دهد.

بیایید همه آنچه را که باید در مورد جراحی DHI بدانید ، تجزیه و تحلیل کنیم. ما همچنین آن را با FUT و FUE مقایسه خواهیم کرد تا به شما کمک کنیم تصمیم بگیرید کدام یک برای شما بهترین است.

کاشت مستقیم مو چگونه کار می کند

پیوند موی DHI نسخه اصلاح شده کاشت مو FUE است و روال مشابهی را دنبال می کند. جراح شما فولیکول های مو را از قسمتی از پوست سر شما ، معمولاً از پشت سر برداشته و در مناطق طاس قرار می دهد. این فولیکول های مو در نهایت باعث رشد موهای جدید می شوند.


آنچه در حالت کلی انتظار می رود در اینجا انجام می شود:


جراح سر شما را تراشیده و از بی حسی موضعی برای بی حس شدن آن استفاده می کند.

جراح با استفاده از ابزاری با نوک ظریف ، فولیکول های مو را از پشت سر شما استخراج می کند.

فولیکول های مو در ابزاری به شکل قلم بارگذاری می شوند و در قسمت طاسی پوست سر شما کاشته می شوند.

جراح کرم آنتی بیوتیک زده و باند را در همه محل ها قرار می دهد.

جراحی های FUE و DHI به طور کلی حدود 8 ساعت طول می کشد ، اما زمان دقیق آن بسته به تعداد فولیکول های موی پیوند شده می تواند متفاوت باشد. دیدن نتایج کامل جراحی ممکن است 12 تا 18 ماه طول بکشد.


چه کسی به یک روش DHI نیاز دارد؟

افراد مبتلا به آلوپسی آندروژنیک ، که رایج ترین نوع ریزش مو است ، بهترین نامزدها را برای کاشت مو ایجاد می کنند. این وضعیت معمولاً به عنوان ریزش موی مردانه یا مردانه شناخته می شود.

مطالب بیشتر: کاشت موی طبیعی به روش sut

ویژگی های زیر نیز شما را به عنوان کاندیدای مناسب برای کاشت مو تبدیل می کند:


سن. افرادی که کاشت مو انجام می دهند باید بیش از 25 سال داشته باشند. ریزش مو قبل از این سن غیر قابل پیش بینی است.

قطر مو افرادی که موهای ضخیم تری دارند معمولاً نتایج بهتری نسبت به افرادی که موهای کم پشت دارند ، می رسند. موهای ضخیم تر به هر فولیکول مو پوشش بیشتری می دهد.

تراکم موی اهدا کننده. بیمارانی که تراکم موی آنها کمتر از 40 فولیکول است منبع معتبر در هر سانتی متر مربع در محل دهنده خود کاندیداهای ضعیفی برای کاشت مو محسوب می شوند.

رنگ مو. افرادی که موهای روشن دارند یا رنگ موی آنها نزدیک به رنگ پوست است اغلب به بهترین نتیجه می رسند.

انتظارات افرادی که انتظارات واقع بینانه دارند به احتمال زیاد از نتایج خود راضی خواهند بود.

منبع